söndag 19 december 2010

Mini-Spa

Så är det dags att gå och lägg sig!
Har hunnit fixa lite lunchlådor idag samt städat, packat, tvättat kläder och mini-spa:at!
Åkte iväg för att bada lite bubbel och blev glatt överraskad över hur otroligt lite folk det var i simhallen.
Skönt tänkte jag och gled ner i bubbelpoolen.
Det var inte länge jag fick njuta av den ensamheten då tre håriga mindre attraktiva män gled ner i bubbelpoolen kort därefter.
Gick sen vidare för att sätta mig i ångbastun som självklart var avstäng för tillfället.
Så jag fick glatt nöja mig med den vanliga bastun.
Varför sitter folk och pillar på sina fötter i en bastu? Förstår de inte att det är jävligt äckligt!!
På tal om äckligt så kan jag passa på att nämna att iksu's standard på att skölja av golven i duscharna är under all kritik.
Något avslappnad och något äcklad åkte jag ifrån iksu och åkte och la mig i ett solarium.
Där slapp jag både äckliga gubbar och fötter.
Kom hem ändå hyfsat nöjd med kvällen.
Mini-spa och mini-lyx.
Ibland får man nöja sig med det lilla. Det var inte direkt i närheten av ett besök på http://www.sparadiset.se/
Det är grejer det!!
Nu kallar sängen eftersom morgondagen kräver att jag ska vara lite alert då vi både har terminens... utbildningens SISTA tenta!
Sen på eftermiddagen har vi även en övning som jag har hört ryktesvägen ska vara något stressande.
Jag längtar tills måndagen är över....

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar