söndag 19 december 2010

Paket nr 2

Tack underbara du för min nya kärlek!
När jag kom hem igår så låg det en avi på mitt golv.
Hämtade ut paketet idag och I fell in love!

Jag vet kära mor, dessa skor är inte bra för fötterna.
Men nån gång ibland skadar inte och resterande tid kan de få vara fina på en hylla.

Så här såg min fångst ut efter mina timmar ute på stan.

Jag var lagom seg i kroppen när jag kom hem.
Hur kommer det sig att man blir så fruktansvärt seg av att springa på stan?
Ja förutom snö och blåst, tusentals med människor, kö, värme/kyla varvat om vartannat.
Yes! jag unnade mig detta

När jag sprang runt på stan så klev jag in i en inredningsbutik.
Det känns som att det är givet att jag en dag borde ha en sån här staty i mitt vardagsrum.

Eller ännu roligare. Jag ska göra min egna sko-staty?!
Ett av mina projekt under julledigheten är att jag ska börja snickra på två små kistor.
Nåt som liknar dessa!
Hur svårt kan det vara liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar