torsdag 6 maj 2010

Inte lång tid kvar

Så börjar det bli helg igen! Veckorna går fort nu.
Jag har massor, mängder, tonvis med saker att göra. Känns som jag knappt hinner med att göra nåt annat än alla måsten.
Tror det bara är 4 veckor kvar tills det är dags att packa släpet med mina saker och börja rulla 65 mil hem!
Kort tid och ändå så är det många tentor, uppgifter och saker som ska bockas av innan det är dags.
Har två tentor om 1 vecka vilket jag sakta men säkert måste börja förbereda mig inför.
Anställningsintervjun är nu avklarad och jag är nöjd med hur den gick. Nu kan man bara hålla tummen och hoppas att det går vägen.
Idag har jag ägnat hela dagen åt bilkörning och olika moment. Riktigt rolig dag som gav mig möjligheten att för första gången backa med ett släp.
Intressant värre! Och med rätt coachning så gick det bra!
Nu ska jag hoppa ner under täcket då jag är TOKIGT trött!
HELG IMORRN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar