söndag 9 maj 2010

Helgen avslutas med pip och skrik

Så är helgen slut och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med den.
Lyckats få med det mesta känns det som en skön blandning helt enkelt.
Lite fest, ont i ögat, plugg, träning, tvättat, handlat och slutligen ett biobesök!
Kvällen bjöd som sagt på ett biobesök tillsammans med Pelle och Kalle*2.
Jag & Pelle visste inte vilken film vi skulle se förrän vi satt i biosalongen och salongen släcktes ner..... jag hoppades på att slippa nån svensk dålig rulle och skräckfilm.
När reklamen började ta slut tittade jag på Kalle som bara satt och flinade, salongen släcktes ner och filmen började med några videoklipp på barn, barn som hoppade hage samtidigt som det spelades musik likt något som spelas i en speldosa. Jag förstod ganska snabbt att det var just en.... Skräckfilm!
Tack Kalle för den här tiden.. Nästa gång väljer jag film!
Som tur var så pep andra Kalle lika högt som jag varje gång Freddy Krueger dök upp på duken. :D

Avslutar mitt inlägg med "något att tänka på" och några kloka ord man ständigt bör ha i skallen.

Glöm aldrig att sagt är sagt och gjort är gjort och att du kan aldrig ta tillbaka det eller få det ogjort.

Nu hoppas jag att jag kan somna ikväll utan att få besök av Freddy K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar