onsdag 26 maj 2010

Lingonsylt med c-brus

Så har jag kämpat mig igenom hälften av denna vecka. Eller egentligen lite mer eftersom jag är ledig på fredag.
Idag hade vi slutövning i trafikmomentet. Förmiddagen gick åt att vara figurant åt en annan klass. Jag skulle vara en passagerare som var svårt skadad och för att situationen skulle vara så verklig som möjlig målades vi i ansiktet med låtsas blod och jag fick en sked lingonsylt i kombination med en brustablett i munnen. Jag lär både sett galen ut och jäkligt äcklig ut.
Mina klasskompisar skötte sig galant!
Jag var glad att jag inte hade tvättat håret den morgonen.
Så här i slutet av terminen känns det mest som man bara betar av dagarna och kämpar sig igenom uppgifterna. Man vill liksom bara bli klar nu.
Har haft lite dåligt med bilder på senaste men det kommer bli bättring med det.
De närmsta dagarna händer det lite.
Imorgon ska jag på akupunktur.
Har aldrig testat det förut och kände att jag var tvungen att passa på när jag fick ett erbjudande som var löjligt bra.
Ska se om ett par nålar kan hjälpa mig med mina krämpor.
Sen på fredag så blir brännbollsyran!
Det är nåt som arrangeras varje vår här uppe.
Finns ett stort område med massa ängar där yran ska gå av stapeln.

Förra året var det hur mycket folk som helst!

Ska dock regna på fredag, men jag tror det blir skoj ändå!
Förra året hade vi temat 'hårdrock', detta år blir det 'western'.
Inte det fyndigaste kanske..
Vi hade grymt kul förra året och jag hopps på en minst lika lyckad yra denna gång trots att
det ska vara mulet med risk för regn.
Ska även gästspela lite med polefit tjejerna som ställer upp med ett lag.
Skoj skoj..mycket skoj!
Sov gott nu pappskallar!

1 kommentar: