lördag 22 maj 2010

Kupong-lady

Jag är en kupong lady! Älskar erbjudanden där man t.ex. får köpa 5 filmer för 99 och får ett halsband på köpet! Igår fick jag en lyx juice på köpet när jag handlade. Vissa tycker det är lite pinsamt och visst kan jag hålla med om att slänga fram en kupong med 5 spänns rabatt kan te sig lite pinsamt. Men vem bryr sig egentligen?!
Jag har absolut ingen aning vem jag har ärft de anlagen att gilla erbjudanden? Mamma kanske?
Eller om jag är yrkesskadad från mitt jobb där hela företaget var uppbyggt på erbjudanden.
Kanske en kombination. Men det är ju liksom jag!
Jag kanske blir en sån där tant med 20 katter och en plånbok full med kuponger!
:D
Känner att jag är på sånt där strålande super humör idag. Av absolut ingen speciell anledning. Förmodligen bara för att den här veckan är över och jag får befinna mig i en illusion just idag att jag är ledig och har absolut inga måsten!
Nu ska jag iväg och titta på skolans öppet hus.
Ha en skön lördag!

1 kommentar:

  1. låter sköönt yster :) Lycka till med tentorna, snart har du sommarlov! typ hehe. KRAM! love you

    SvaraRadera