söndag 18 april 2010

Super Söndag!

Då lördagen bara sovs bort och var ett rent och skärt misslyckande till lördag så har denna söndag utan tvekan kompenserat och varit toppen!
Vaknade tidigt och kände mig utvilad... klockan stod på 6:30
Det är lite emot mina principer att gå upp så tidigt på en lördag så jag låg kvar och slumra till 8:00.
Käkade frukost, städade badrummet, sovrummet, bytte till nya påslakan i sängen, putsade de små fönster jag hade, tvättade, städade köket och fortsatte med min hyperaktiva stund med att göra klart lite av mina pappers- och räknings-måsten. Nu är plånboken tunn.. men trots det så valde jag att unna mig en sushi lunch! Och jäklar va gott det va och värt varenda krona!
Satte mig och lyckades påbörja en av mina kompletteringsuppgifter som jag har liggandes. Sen bar det iväg mot träningen. Och vilket träningspass det var! Jag var helt lycklig när jag åkte där ifrån. Vi fick lära oss 4 nya övningar som bara var galet jobbiga men roliga!
Lite blåslagen och galet trött i axlarna åkte jag hem med ett stort leende på läpparna!
Nu har jag slängt i mig lite mat och ska även slänga mig i duschen innan jag ska skutta iväg och möta upp Mia för en kvällspromenad och lite övning på handfängsel.
Later!

1 kommentar:

  1. Hur funkar pole träningen med din onda axel? Kram

    SvaraRadera