tisdag 13 april 2010

Skatan CC

Så är det bara... det är bara att konstatera att jag är lik en skata...
jag älskar allt som glittrar och glimmar.

Har man en gång jobbat inom smyckes branschen och dessutom är en typisk våg som älskar fina ting så är det bara att inse att jag alltid kommer sitta och sukta efter fina smycken.

Hittade mina absoluta favorit ringar på http://www.handsweden.se/

Det började med att jag satt och letade efter budskapsringar som är rätt populär och vanliga just nu. Ville försöka hitta en slät, ostämplad ring för att kunna stämpla den själv. Ska nog ta och rota fram mina smyckeslådor när jag kommer hem i sommar och ägna några regniga kvällar åt att tillverka lite smycken. Hur som helst... när jag googlade runt så ramlade jag in på den sidan och förälskade mig i dessa.....
Det absolut bästa med de här ringarna är att du kan köpa dem i delar och på så vis kombinera din egna ring efter just hur du vill ha den!

Lite som de danska spinningringarna...som oxå är helt underbara!
Har dessvärre tappat bort min bedårande spinningring... sorg!

Nu ska jag gå och lägga en ansiktsmask och krypa ner i soffan och ät min choklad framför ett avsnitt av Desperate Housewives!... Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar