måndag 5 april 2010

Kroppens språk

Kroppen kan tala sitt tydliga språk ibland. Men så kommer verkligheten och det blir en livlig kamp mellan vad som är måsten och vad som är borden. Jag borde stanna hemma och vila en vecka, det är vad min kropp behöver. Men så kommer dess förbannade måsten och jag inser att jag måste åka upp igen för att hela veckan består av massa obligatoriska skit lektioner.

Jag har haft två underbara dagar och nu sitter jag och våndas över att det är måndag och mitt plan går om 7 timmar.
Listan över mina måsten är oändlig och det känns ibland lite tröstlöst över hur jag ska hinna och orka med allt. Ibland blir det så att saker och ting ibland känns lite övermäktigt.
Försöker tänka på det positiva... det är inte lång tid kvar, ska börja springa med Mia, får åka hem igen vid valborg...
Lisa: Tack för omtanken :) Jag har nu fått sova betydligt bättre de senaste nätterna än min mardrömsnatt. Det är verkligen galet hur vissa drömmar är verkliga och man undrar många gånger vad skälen är till att man drömmar vissa saker.


Köpte lila ljuslyktor till sovrummet. Indiska 30kr/st
Det här är vår trädgårdsängel. Den är ungefär 30 cm hög och ska till sommaren målas vit och sättas ut i trädgården.Efter påskmiddag åkte vi hem med 4 påskägg fyllda med godis. Vilken tur att vi dagen innan handlat nästan 1 kg godis... Lustigt att man inte alls är sugen på godis när man har ett hav med godis hemma. Nu är det dags för lite frukost. Blir en dag inomhus då det tok-snöar ute.
Våren vart är du?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar