fredag 2 april 2010

8 timmar av terror


Usch vilken hemsk natt jag har haft!! Jag tror på fullaste allvar jag har drömt mardrömmar HELA denna natt! Somnade nån gång vid 11-12 och vaknade kl 02:30 av en mardröm.

Somnade om och vaknade när Mr F kom hem kl 04:00. (Kan iofs bero på att han dundrar in, tänder lampor och springer runt och borstar tänderna så att det bara var omöjligt att sova....ordet smyga och ta hänsyn är lite obekanta för honom :D
Kunde inte somna på ett bra tag och när jag väl gjorde det fortsatte min mardröm. Vaknade vid 6 tiden av att jag grät. Vred och vände mig och försökte hitta en position där jag kunde slappna av men det var svårt. Tankarna susade och jag somnade om tillsut. Mardrömmen fortsatte och jag vaknade kl 8:00 med ett stort obehag. Hur kan en mardröm vara så verklig?? Kändes knappt som jag somnade eftersom drömmen bara fortsatte och var så verklig.

Blir lite frukost och sen en promenad i solen med hundarna. Det kan förhoppningsvis kurera denna obehagliga känsla...... Vi får hoppas.


Kram

1 kommentar:

  1. Huvva, visst är det verkligen så sjukt att drömmar kan vara så verkliga? Jag tror att det är få som upplever det, men dom som väl gör det förstår vad man menar då man berättar... Att vakna och gråta, vilken start på dagen liksom!! Usch, stackare, hoppas att du har fått sova bättre inatt! Kram på dej

    SvaraRadera