måndag 19 april 2010

So much to 2, so little time!!

Ibland kommer det över en...hur otroligt mycket man har att göra och hur otroligt lite tid man har. Stressen infann sig hos mig idag och jag vette sjutton hur jag ska hinna göra allt...
Stress är ett ont ting!
Ska försöka ta det lite piano och strukturerat beta av sak för sak.
Idag blir det föreläsning fram till kl 15:00 sen ska jag hem och försöka bli klar med mina uppgifter. Sen träning igen (Jippie) och på kvällstampen måste jag börja skriva klart mitt personliga brev!
Usch vad jag ogillar måsten...
Men för att bli av med dem måste man ju ta tag i dem.

1 kommentar:

  1. Ack vad det är tråkigt med måsten, men låtsas att du jobbar bättre under stress och du gör´t :) Finns det något jag kan hjälpa dig med vännen så hojtar du till.

    SvaraRadera