onsdag 21 april 2010

Slutet på kursen

Fame-hopp
Så börjar jag närma mig slutet på det här lilla äventyret.
Sista lektionen har vi på söndag.
Efter 8 lektioner så har jag ändå utvecklats rätt mycket.
Är så fjantigt förtjust i det så jag lär försöka fortsätta till nivå 2 i höst.
Då blir det att börja hänga lite upp och ner och svårighetsgraden går upp lite.
Ser verkligen fram emot det!
Här får du ett av mina försök till att få ihop något till avslutningspasset då vi ska köra en mini-uppvisning.
Jag är långt ifrån så duktig som min tränare, men för att ha kört 8 lektioner tycker jag ändå att jag är hyffsat duktig. Tänk hur bra jag kan va om 1 år?!
Jäklar vilka arm-, axel-, rygg-, magmuskler jag kommer ha då! Whooo!
Vissa trix är inte 100% än.. vill få in lite mer fart i dem men det tåls att visas upp ändå!
:)

Lämna gärna en kommentar!
**Även små stjärnor lyser i mörkret**

2 kommentarer:

  1. Såå duktig du är!! åh jag skulle också vilja, men ja är lika smidig som ett kylskåp, men det är ju rätt hett det med...NOT!
    Love you!

    SvaraRadera
  2. Skiiit bra! Verkligen, du skulle ju kunna bli hur bra som helst på det där!! Gillar ditt "ehmh" i mitten...

    SvaraRadera