lördag 17 april 2010

Är huvudet dumt får kroppen lida

Hade en helt underbar fredag!
Det faktum att våren äntligen har kommit och det är solsken nästan varje dag gör att Hade en lektion som skulle förberedas oss inför OC-sprays övningen eller även kallat pepparspray övningen. Det är inget jag ser fram emot då jag har svårt att föreställa mig hur ont det kommer göra, men ont kommer det att göra. Men smärta går ju över tack och lov.
Efter det åkte jag och tränade lite polefit och resten av dagen passade jag på att njuta av ledigheten och att det äntligen blivit helg.
Rubriken på detta inlägg representerar att jag fortfarande har svårt att lära mig att jag på fullaste allvar inte tål alkohol. Och är huvudet dumt så får kroppen lida.... en hel lördag.
Tror systembolaget får klara sig utan mig som kund.
För er som missade avsnittet av Talang igår där Zaida, min polefit tränare var med och visade upp vad polefit innebär så kan du kika på detta!


Helt grymt duktig! Om två år kanske jag är lika duktig, vem vet :)

Ha en skön kväll!

1 kommentar:

  1. Haha helvete, hon var inte dåligt stark :) Riktigt imponerad!

    SvaraRadera