lördag 24 april 2010

Godmorgon helgen!

I förrgår så var jag och käkade middag med Tessan och Tilda. Efter middagen gick vi och tog en kaffe.

Jag avslutade med att säga att jag inte blir pigg av kaffe.
Nåt jag bittert fick ångra sen när det väl var dags att sova. Jag låg och vred och vände på mig till kl 02:30.
Men nu är det äntligen helg!
Har varit riktig huslig nu på morgonen och städat ur kylskåpet och avfrostat frysfacket.
Sen monterat ihop mina mini-växthus och ställt i fönstret.

Har fått upp några små gröna blad, men det är inget för världen än.

Längtar tills det börjar bli något som man kan plantera om.

Köpte mig en lite fiffig manick igår. En så-box för groddar, perfekt om man gillar att använda dem som pålägg på mackan eller i salladen. Så nu ska vi se hur många dagar det tar innan jag får lite groddar i köket :)

Nu ska jag ta och sätta mig och njuta lite av vårsolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar