lördag 24 april 2010

Satisfy my heart

Do you know how to touch a girl
I think I could like you
I allready do
Feelings can grow, but they can go away to.
I feel something happening
Could this be a spark?
To satisfy me baby, gotta satisfy my heart!
Are you thoughful and kind
do you care whats on my mind

Fina rader från en låt som jag just nu lyssnar på Spotify!

Middagen blev kungligt god och jag är nu grymt nöjd med att ha 5 lunchlådor som landar i frysen.

Riktigt god sallad recept som jag snott från min mamma är:

En sallads mix, rivna morötter, tomater, paprika, granatäpplen = smarrigt värre!

Är så galant nöjd med ett par ord som jag fick från min tränare/instruktör i polefit idag.
Det gäller liksom att suga åt sig åt komplimanger när de väl serveras.
Det är inte för att verka självgod eller skryta...eller jo..lite för att skryta. ;)
Jag blev i alla fall riktigt glad av att höra det.
"Du måste verkligen satsa på det här, du kommer bli sjukt bra. Du kan gå precis hur långt du vill, kul att se! du har en sån bra grund"
Imorgon är det sista lektionen och det känns trist att jag nu inte kommer får träna detta förrän till hösten.
Vi fick lära oss ett nytt trick förra gången - Cradle kallas det.
Övade några gånger och imorgon får vi se om jag lyckas sätta det.
Den ska typ se ut så här...
och Ja jag pustar och frustar lite även i detta trick :)
Det är klart jobbigare än vad det ser ut att vara.

1 kommentar:

  1. Äh, vadå självgod, det är ju sånna där kommentarer man verkligen ska suga åt sej, som gör att man växer! Jag kan juh ingenting om den där träningsformen, men i mina ögon ser du sjukt duktig ut:) Hade jag ens en tiondel av den där smidigheten skulle jag va skitglad! Kram på dej!

    SvaraRadera