torsdag 28 oktober 2010

Up and running

Så var jag tillbaka.
"Ny omgång" och vad passar inte bättre än en ny bakgrund till bloggen?
Bort med den rosa/glada/somriga och fram med den gråa/mörka/bittra bakgrunden.
Det passar bättre just nu.
Har suttit och kämpat i 2 timmar för att försöka få mitt internet att fungera.
Det känns som att ordspråket "en olycka kommer sällan ensam" är ett väldigt sant ordspråk.
Jag kan nog räkna upp 5-10 saker som har jävlats med mig nu på senaste tiden.
Skiter sig en då skiter sig två.
Planen var att åka hem till min syster i helgen men när jag väl skulle boka biljetten så dog mitt internet! Jag kämpade och svor högt och ljudligt över den satans j*vla teknikskiten som inte fungerar.
Hatar teknik när den inte fungerar.
Hatar saker överhuvudtaget som inte fungerar.
Kan saker och ting bara ta och fungera!
När jag väl fick igång skiten...... då var biljetterna slut......
Så klart! (bitter)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar