fredag 15 oktober 2010

FredagsMys

Kort sammanfattning av hur min lediga fredag har varit.
Fick lite hjälp att hitta vinterdäck som passade min bil.
700 kr fattigare och jag har nu äntligen fixat vinterdäck till Gargamel och under helgen ska jag förhoppningsvis hinna byta till de nya sulorna.
Idag blev det en crazy sovmorgon. Vaknade klockan 7.30 och blev riktigt irriterad över att jag inte kunde sova längre nu när jag för en gångs skull inte hade ställ väckarklockan. Vägrade kliva upp och låg och snurrade och småslumrade i drygt en timme. När jag tillslut bestämde mig för att gå upp somnade jag och sov ända till 9:30. Crazy.
Klev upp och drog till gymmet och körde ett benpass. Lyckades öka lite och jag tror, jag vet att jag kommer ha djävulsk träningsvärk nu de närmsta dagarna.
Unnade mig en stund i ångbastun innan jag drog iväg och ordnade en kopia av min senaste teckning.
Jag har som mål att försöka sätta ihop någon form av portfolio. Som det är nu har jag teckningar utspridda och ingen koll på dem alls.
Vore klart roligare att ha alla samlade i en pärm.
Imorgon blir det lite mer träning och sen på kvällen ska jag träffa Mia & Elis!
Med tanke på allt smågodis och chips jag har tryckt i mig i kväll så får det bli ett svettigt pass imorgon ;)

Nu ska sockerhöga jag snart gå och lägga mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar