onsdag 13 oktober 2010

Pang-kväll!

Efter 2,5 timmar i skyttehallen ska jag nu hoppa in i duschen sen slänga mig i sängen.
Trodde bara vi skulle skjuta i drygt en timme men tiden rann på.
Fick både prova att skjuta med en SigSauer X5 som jag nu efter lite googlande förstod inte var någon billig pryl. 18 papp såg jag att det stod på någon hemsida. Tur att jag inte visste det medan jag stod och sköt ;)
Fick även prova en Glock och ytterligare ett vapen som jag nu inte minns namnet på.
En något annorlunda vapenlektion från det jag är van vid, men kul var det och lärorikt.
Är lite sugen på att söka upp en skytteklubb sen till våren och se hur pass bra jag kan bli på detta.
Alltid kul att testa sig själv och se vad man klarar av.

Imorgon blir det akut sökande efter vinterdäck då det ryktas om att komma snö under natten.
Känns helt sanslöst konstigt. Det är ju bara oktober!?
Men så befinner man sig ju oxå i norr..
Får hoppas på lite tur imorgon, även fast nyckelpigan utanför dörren nu lämnat mig.

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar