måndag 11 oktober 2010

Lugnet innan stormen?

Den här veckan ser ut att bli förhållandevis lugn.
Idag hade vi endast 1 timme i skolan. Sitter nu och försöker förbereda mig inför morgondagens examination.
Imorgon blir en skoldag från 8-17 som följer av onsdagen då vi har en övning i akutsjukvård.
Sen kommer vi till torsdagen med en föreläsning sen är det redan helg! Helt ledig på fredag!
Nu är jag nästan klar med veckans teckning.
Bara lite bakgrunds-krussiduller.
Har dock inte kommit på vad jag vill slänga in i bakgrunden för att sy ihop bilden.
Känns som jag kommer ha lite tid denna vecka att använda mina nya kära pennor.

För att förtydliga så föreligger det copywrite © på samtliga bilder jag lägger upp på min blogg.

Har två klasskamrater som är förtjusta i att sitta och söka efter youtube-klipp med djur på föreläsningarn istället för att lyssna på föreläsningen.. så jag tänkte dedikera denna söta lilla krabat till dem.
Enjoy!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar