onsdag 13 oktober 2010

Mer än hälften avklarat och nu är det bara 1 dag kvar tills det är helg!
Sover fortfarande lika risigt och nu börjar jag nästan få påsar under ögonen.
Jag är svinigt trött på dagen, på eftermiddagen och mot kvällen. Men när jag väl bestämmer mig för att sova och lägger mig i sängen, då kan jag inte somna!
Men nu blev det en power-nap, jag som aldrig brukar sova på dagen.
Jag gör det så sällan att jag inte ens tänker på det som alternativ. Pratade med min syster och konstaterade att jag var så trött. Då sa hon till mig "men gå och lägg dig då". Men det kan jag ju inte för jag ska göra "de och de och de"... Men lägg dig och vila en stund då!
Just ja, det kan man ju göra, tänkte inte på det.
Så nu har jag sovit en stund och ska försöka vakna till liv, få i mig lite mat, en redbull och sen åka och öva lite pang, pang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar