söndag 10 oktober 2010

Snipp Snapp Slut

Så var helgen slut.
Men jag är inte bitter över det då jag har haft en riktigt bra helg!
Gårdagen spenderades med grymt sällskap på ett spa.
Vi badade i varma källor, simmade i poolen, låg i solsimulator och spa:ade gärnet!
Myspys!
Sen drog vi vidare hem till Martin där vi blev bjudna på middag. 
Tilltugg, paj, sallad, färskt bröd, sprit, musik, dans och lite youtube-klipp!
Kvällen fortsatte in i dimman på Cover Club. Trots urusel musik hade jag en riktigt rolig kväll!
Jag var helt övertygad om att jag skulle spendera söndagen i ett risigt skick, men vaknade upp och mådde kalas!
Skön överraskning!
På tal om överraskningar så fick jag av mina söta vänner lite presenter.
Ett ritblock och ett par GRYMMA teckningspennor! I love!
En flaska vin och ett par (läs 8 st) tuggummi paket och ett presentkort till en massage!


 Underbart :D
Tack alla ni för dagen, kvällen, presenterna men framförallt sällskapet!
Har spenderat söndagen med att bara sitta och rita och lyssna på musik. Borde egentligen ha styrt upp lite schyssta lunchlådor men det fanns det ingen inspiration till så det blev pizza för min del!
Har kommit till tuschade kanter, lite färg.. nu ska jag bara klura ut hur jag vill att sköldpaddan ska se ut sen är den nog klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar