lördag 9 oktober 2010

Min fredagkväll!

Så var tentan avklarad och det känns bra! Så nu lämnar jag den bakom mig tills jag får resultatet. Nu har jag istället påbörjart min helg! Jag tänker inte ägna en minut åt att plugga utan istället ska jag ägna helgen åt sånt som får mig att må bra och som jag gillar!
Så ikväll blev det en kväll i soffan framför idol, ritblocket i knät, pennan i högra handen och pysseltången i vänstra handen.
Shit va jag längtar tills jag har min egna lägenhet där jag kan ha mina pennor och papper på plats när lusten för att teckna ramlar över mig. Eller mina pärltänger och smyckesdelar...
Lyckades knåpa ihop ett armband med hjälp av en tång och en sax.

 Lite snöre, låsdelar och en tång blir detta:
Man tager vad man haver.
Insåg när jag satt och skissade att ett jag mer än gärna vilja ha ett ljusbord och en scanner.
Det vore nåt!

David önskade sig en sköldpadda med en stad på ryggen.
Som första skiss har jag kommit så här långt än så länge.
Men det är ju en bit kvar innan jag kommer kunna lämna ifrån mig den.
Nu ska jag se till att komma isäng då jag hoppas på att kunna träna imorgon.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar