torsdag 18 mars 2010

Snart helg!

Så var det torsdag kväll och jag sitter och lyssnar på några nya och gamla favoriter.
Tracy Chapman - talking about a revolution
Adam Lambert - Whataya want from me

Hinderbanan avklarad och med ett resultat som jag är nöjd med. Kände av axeln på kvällen men det värsta var krithostan som störde mig hela kvällen.

Sitter och tittar på lyxfällan och inser att det är en gamal klasskompis jag sitter och tittar på.
Det slog mig då hur tacksam man ska vara över saker och ting. Jag är glad över min familj som alltid stöttar mig och jag är glad för att jag är den jag är. Samtidigt som man inte ska glömma att fela är mänskligt och att det alltid är lättare att döma någon när man står som åskådare.

Hade vapen idag och känner mig hyfsat trygg inför kompetens skyttet på måndag. Under kompetens skyttet kör man 3 serier av olika skytteövningar innehållande 15 skott. Av dessa 15 skott ska 12 sitta i ringen och resten måste vara på tavlan.
Idag fick vi träna inför kompetens skyttet och första serien satt jag 4 skott utanför ringen, andra serien 4 skott utanför ringen och sista serien hade jag bara 2 utanför ringen dvs godkänd om det har varit "the real deal".
Så det kan väl gå lite hur som helst på måndag. Men jag har ingen direkt ångest över det, går det inte vägen är det bara att skjuta om och det är nog hyfsat många som kommer få skjuta om ett antal gånger.

No need to panic!

Godnatt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar