lördag 27 mars 2010

Bye Bye Baby's

Lite snurrig och trött i skallen när jag vaknade idag. Varför? Kanske pga av sockerchocken igår?
Hur som helst så blir det att slappa idag och ladda batterierna.

Håller på att göra en uppdatering av min garderob, eller kanske rättare sagt en ur-datering då jag inser att jag har mycket kläder och skor jag aldrig använder.

Har precis lagt ut mina pärlor till skor på Tradera.

Köpte dem och de var liiiiite för stora och därför har de bara fått ligga i sin skokartong i garderoben.

http://www.tradera.com/High-Heels-Pumps-skinn-sammet-NYA-Sexiga-Tuffa-39-auktion_340308_109862322

Bye Bye Baby's....

Ska snart bege mig ner på stan och käka lite lunch med Little A. Undra om Big O också följer med?
Ska första hinna till Budo Fitness innan de stänger för att köpa mig ett par shorts till träningen imorgon.

Bild: Anna-Maria Lacatus

Sjukt snygg kropp!

Hittade förresten en bild på Nike jackan som jag blev så kär i....

1 kommentar:

  1. Fan vilken kropp hon har! Me like! Jackan, herrmodellen, köpte jag till Stoffe i present. Puss!

    Sofia

    SvaraRadera