onsdag 3 mars 2010

Tänk om...

Efter en lång dag med både case start och en vapen lektion i 4 timmar är jag rätt slut i både kropp och knopp!

Sitter och längtar tills förkylningen ska försvinna så jag kan fortsätta träna.
Längtar också till våren... tänk att få dra på dig skinnjackan och ett par vita små tygskor.
Den här vintern har förvisso varit underbart vit och mysig på många sätt och vis. Men nu tycker jag faktiskt att det räcker.

Har hittat ett program på kanal 8 som jag förälskat mig i det heter "en plats i solen" som bara är något jag definitivt kommer göra när jag blir äldre. När jag börjar närma mig pensionen kommer jag inte längre vara bosatt i Sverige utan i något soligt land.

Igår var det även säsongstart på Desperate Housewives tillsammans med "couger town" som faktiskt var helt okej att kika på. Men bäst av allt är ju Americas Idol som bara är helt hysteriskt kul.

Nu är det dags at hitta på något annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar