fredag 26 mars 2010

Händelserik torsdag!

Min kropp värker!
Den här veckan har min kropp fått jobba hårt. Efter drygt en veckas vila så får jag sån grym träningsvärk. Men det är väl lite effekten också med att just vila en vecka.
Jag var och tränade lite polefit igår och det känns i min rygg/axlar idag kan jag säga.
Jag var nästan halt måndags, tisdags för sjuklig träningsvärk i benen och idag har jag träningsvärk i överkroppen. Rätt skön känsla ändå! ;)

Hade lite av ett antiklimax igår efter skolan. Jag åkte och tränade och sen tänkte jag kika om det gick att hitta några snygga träningskläder. Jag sprang runt på intersport i säkert 30-45 min och glo:ade runt på kläder. Väl inne i provhytten med både nike jackor och schyssta sportlinnen m.m så insåg jag att det bara var dumt att prova allt detta när jag ändå är fattig som en råtta.

Stay In Sport Bh 400 kr - finns i många snygga färger! I like!

Och mycket riktigt!

Blev så kär i Nike jackan att jag säkert gick och höll i den i 15 min till och bara velade fram och tillbaka mellan hyllorna innan jag beslutade mig för att det var rätt onödigt och gick där ifrån tomhänt.

Åkte vidare till H&M i hopp om att köpa lite nya underkläder. Fanns inte en enda snygg bh eller trosa men hittade en kofta som jag på samma sätt och velade över. Kunde inte riktigt bestämma mig om den var så pass snygg att den var värd pengarna. Har ju en likadan svart som jag tycker är rätt praktiskt. Efter drygt 15 mins velande gick jag där ifrån tomhänt.

Åkte och storhandlade och på vägen hem bestämde jag mig för att jag var på tok för trött att laga nån mat. Så det fick bli en sväng förbi donken.

Jag satt och muttrade lite i bilen på väg hem då det i slutet på mars fortfarande snöar!!!

Under min resas gång till träning, intersport, H&M och Coop fick jag sopa av bilen 4 ggr för att kunna köra vidare.

Nu tänker jag iofs ALDRIG gnälla eller klaga över att få sopa av en bil då jag är så grymt tacksam och glad över att ha en bil.

Istället för att ägna så mycket tid åt att bara transportera mig hit och dit kan jag faktiskt göra så mycket annat!
Gårdagens schema såg ut så att vi hade 5 timmars håltimme var jag i vanliga fall hade stannat i skolan eftersom det hade knappt varit värt att cyklat tur & retur.

Nu kunde jag istället åka hem, käka lunch och unna mig en timmes promenad med Mia och lille Elis som jag inte träffat på superlänge!

Nu har jag precis målat klart ljusstakarna. Så fort de har torkat ska jag visa er hur fina de blev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar