måndag 22 mars 2010

En dag med succé!

I natt kommer jag somna gott! Det är sällan jag säger det, men fasiken va bra jag är!
Kompetens skytte avklarad och jag kan stolt säga att jag satte det på första omgången!

Hade ett skott som satt på gränsen.
Nya läraren sa "det var tur"
Den andra lärare korrigerade och sa "eller snarare skicklighet"
Tackar för den Pålle!
Jag håller med den sist nämnda!
Det blir ett kort inlägg idag då jag nu ska unna mig lite ostbågar och lite tv innan jag ska lägga mig i sängen och prata i telefon med min kärlek!
Mina kängor ömmade lite idag då mina fötter ser ut så här:
Jag ogillar egentligen fötter och ännu mer fötter på foton, men jag måste bara visa mina blåmärken från gårdagsens träning.
Ni som känner mig vet ju hur jag stolt visar upp mina blåmärken och skador :D
Sen hittade jag en rolig grej igår.. eller det var inte jag som hittade den.
Men något som jag bara måste visa här på min blogg.
I början av denna termin fick jag höra att jag var lite negativ av två herrar...

Klicka in på länken
Så ser du att är mer positiv än negativ i mina inlägg.... ;)
Javisst!! Upprättelse
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar