lördag 27 mars 2010

No, Nej, Never

Jag ger upp! Umeå är en stad utan möjligheter för att hitta något snyggt!
Väntar tills jag kommer hem nu över påsk och letar efter träningskläder och annat då istället.
Budo Fitness var en butik lika stor som en toalett varpå det endast fanns två olika färger på shortsen.
Bestämde mig för att prova dem men ångrade mig lika snabbt när jag såg att det bara fanns en provhytt med ett hemmagjort draperi. Att byta om där hade varit lika privat som att jag dragit av mig jeansen i butiken.
Dessutom stod det en kille och provade karate outfits för fulla muggar och hade bokstavligen flyttat in i det här lilla båset.
Så jag sket i det och åkte vidare.
H&M på stan hade lika fattigt utbud på underkläder som butiken på Ersboda!
Lunchen med Alex och Marcus var trevlig.
Sitter hemma och är lite rastlös men orkar samtidigt inte hitta på något.
Fest hos Alex & Company men jag är lite tveksam på om jag är så sugen på att umgås med ett gäng fulla människor.
Inser just nu hur mycket jag längtar hem. Tänk och få ligga i sängen och kramas med Fredrik och få titta på tv hela kvällen.
Inte värt att dricka sprit när jag ändå blir så jäkla sjuk dagen efter, så det är lika bra jag hittar på nåt annat tror jag.
Har ju 2 timmars träning imorgon som jag ser fram emot och INTE tänker missa.
Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig.
F*n och snöar gör det oxå! När ska detta ta slut? Vadå 4 årstider?!
Det där med fyra årstider är ju numera historia! Det existerar inte längre något som heter vår eller höst. Det är vinter från nov-maj och sen kommer sommaren som försvinner med en blinkning och sen är det höst i någon vecka sen kommer snön igen!
Näe nu tror jag det är lite blodsockerfall på g här. Dags att trycka i sig lite mat och sen ska jag nog roa mig med att färga håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar