onsdag 17 mars 2010

Hinderbana

Dagens fokus är hinderbanan som står på schemat. Skulle ljuga om jag inte sa att jag är lite nervös för att se hur det kommer gå. Har inga som helst tvivel på att jag kommer klara den.
Däremot är jag lite nervös över hur jag kommer må efter. Har haft huvudvärk i två dagar nu och känner mig risig. Kan med största säkerhet säga att jag kommer bli sängliggandes denna helg.
Men jag tycker nästan det kan vara värt det. Känns inte så sporrande att skjuta på hinderbanan och köra den vid omexaminations tillfället.
Sen beror ju nervositeten lite på det faktum att jag vill prestera, inte för någon annan utan för mig egen skull. Varför vet jag inte... det är ju helt onödigt egentligen men jag har prestationskrav på mig själv.
Har precis kommit hem från sthlm och 1 månads tid med min älskling. Känns tomt.. helt klart.
Har redan bokat nästa biljett ner. Ska bli mysigt och få fira påsk med min favorit.
Fattiglapp kan man minst sagt säga att jag är nu. De sista kronorna gick till att fylla på mobilen. Nu blir det att leva av den mat jag har hemma. Tur att jag är lite av en hamster när det gäller mitt skafferi.
Dags att hoppa i träningsbyxorna och hälla i mig en treo. Hoppas det här går vägen nu... håll tummen för mig kl 15:15!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar