tisdag 2 november 2010

Vilodag

Har du nån gång vaknat av att du själv pratar eller skriker i sömnen? Det gjorde jag i natt.
Sov riktigt oroligt och dåligt och vaknade upp och kände att kroppen var trött och på väg att bli sjuk. Och det vill jag INTE!
Dags för en vilodag.
Fick veta att jag och min basgrupp blev godkända på gårdagens examination. Nu hoppas jag även att gårdagens tentan ska ge samma resultat.
Har lyckats undvika omexaminationer och omtentor och har som plan att fortsätta på det viset.
Nu vill jag bara bocka av det sista och börja min färd mot mitt nya liv.

Har ett jäkla meck med mitt internet. Telenor och deras driftstörningar börjar verkligen gå mig på nerverna nu.
Har sen i fredags haft problem med mitt mobila Internet.
Ena stunden fungerar det nästa stund fungerar det inte.
Får hoppas att Telenor fixar sina master och skit så att det jag betalar för börjar fungera.


Åkte hem under håltimmen och hackade ihop en sallad.
Har du inte testat  dressingen tycker jag du ska göra det.
God till både sallad och kyckling!

Nu ska jag leta efter lite energi innan det är dags att bege sig ner mot dagens sista lektion.
Rätt drygt då den troligtvis inte kommer vara speciellt givande och för att jag är så trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar