fredag 5 november 2010

Drömmer

Sitter och drömmer en sväng om att ha min egna lägenhet som jag kan få inreda.
Jag börjar känna att det är på tiden att få ha den delen som jag saknat så länge.
Längtar tills jag får börja leta inredning och tills jag får ha ett vardagsrum med en stor mysig soffa.
Sitter och glor på olika sajter och drömmer.
Hur snygg är inte den här lampan?

Kotte-lampan från Poul Henning med en prislapp på ett par tusen.
Men nya favoriten är ändå den här Ikea lampan som har en betydligt lägre prislapp.

Maskros 799 kr
Jag var nästan på snudd att ta bilen och åka till sundsvall och springa ett par varv på Ikea.
Men det tar lite emot eftersom plånboken är lite tunn och eftersom jag fortfarande inte har hittat något boende.
Men en vacker dag så händer det... plötsligt händer det.
Snart är det min tur.
Jag väntar tålmodigt...

2 kommentarer:

  1. Åh jag vill med till IKEA! Jag hjälper dig flytta på köpet ;)

    SvaraRadera
  2. Säg till när du kan åka så drar vi!

    SvaraRadera