söndag 7 november 2010

Tuff helg

Det har varit en tuff helg för min del. När jag vaknade upp igår blev jag lurad och trodde jag var på väg att bli frisk. Jag mådde hyfsat bra i lördags men när kvällen kom så mådde jag sämre och sämre.
Fintad.
Idag har jag mått riktigt dåligt och jag har i stort sett spenderat hela min söndag i sängen.
Jag börjar må lite bättre nu och jag har lyckats få i mig lite mat.
Jag sover väldigt oroligt när jag är sjuk och jag både pratar och går i sömnen.
Oftast när jag pratar eller går i sömnen har jag svaga minnen av vad jag drömt om.
Jag vaknar upp med en speciellt känsla och då vet jag oftast att jag har gått eller pratat i sömnen.
Jag har gjort mycket konstiga saker i sömnen under mina år, det kan jag lova.
Är jag sjuk är drömmarna krångliga och jag drömmer mycket.
Jag minns bara svaga fragment av mina drömmar i natt. När jag vaknar och kliver upp inser jag att jag har helt andra kläder på mig än vad jag gick och la mig i.
?
På toalettgolvet ligger mina kläder som jag gick och la mig i.
Garderoben står öppen och det ser ut som det har pågått ett krig på hyllorna.
?

Sleepwalker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar