fredag 5 november 2010

Nu förstår jag!

Nu förstår jag varför jag mått lite skumt de senaste två dagarna.
Jag håller på att bli sjuk.
Har precis sovit 2 timmar och huvudet bultar och jag mår riktigt risigt!
Toppen!
Lagom till helgen...
Varför känner man sig så ynklig när man blir sjuk?
Ska det vara nödvändigt? Räcker det inte med att man bara blir sjuk...
Hade inplanerad sushi-middag med fröken S.. men nu blev det ju inte så.
Varför har jag ingen här som tar hand om mig?
Någon som åker och köper en pizza, en cafe latte och lite frukt?!
Nu ska jag gå och vara ynklig i min soffa med en kopp te!


Jag har känt mig trött, hängig och energilös och idag är det riktigt illa.

2 kommentarer:

  1. Hey, äru sjuk? Vi kan väl ses eller ta en promenad någon gång under helgen? Styrkekramar /Mia

    SvaraRadera
  2. Ja lite krasslig är jag.. Men idag mår jag bättre! Går gärna en promenad, vi kan väl höras. Kram vännen!

    SvaraRadera