torsdag 11 november 2010

Nystart, Uppstart

Det känns alltid som en nystart när man kommer tillbaka till träningen efter att ha varit sjuk.
Lite segt är det att komma iväg till gymmet men när man väl är där och har kommit igång är det så skönt!
Dagen har jag spenderat med lite skola, träning sen soffhäng med sällskap.
Eftersom jag sover så fruktansvärt dåligt på nätterna ska jag ikväll försöka komma i säng lite tidigare.
Det funkar liksom inte att ligga och vrida på sig till 1 på nätterna.

Imorgon är det dags för en tenta men framförallt är det fredag!
 För er som är nyfikna fick jag tillbaka tentan jag skrev förra veckan med ett glädjande besked!
Checkar av tenta för tenta och det rullar på.
Examen börjar närma sig!
Innan jag kryper under täcket ska jag avsluta med ett fint ordspråk

"Ändra dina tankar och du ändrar din värld"
Norman Vincent Peale

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar