tisdag 9 november 2010

Skatan CC

Någonstans på vägen har jag lyckats tappat min motivation.
Jag har tappat den och jag hittar inte rätt på den.

Jag gör inget vettigt på dagarna känns det som. Hoppas på att jag ska känna mig helt frisk imorgon och kunna knata iväg till gymmet.
Då känns det ju som att man gör något vettigt i alla fall.
Jag borde börja komma igång att läsa lite inför tentorna som är nästa vecka.
På fredagen är det dags för veckans tenta och förhoppningvis får jag även tillbaka tentan jag gjorde förra veckan.
Förhoppningsvis med ett G.
Det är tentor non-stop känns det som just nu.
Bara för att känna att jag hade gjort något vettigt idag så plockade jag ihop lite av mina smycken som ligger utspridda runt om i lyan.
Jag är lite som en skata, jag gillar allt som glittrar.
Älskar mitt smyckeskrin men insåg snabbt efter jag hade plockat ihop glittret att jag skulle minst behöva två lika stora skrin till.
Finns mycket minnen med alla smycken.
Vissa har jag köpt själv på olika platser, med olika människor.
Jag minns känslan jag hade när jag köpte dem, jag minns tanken jag hade när jag köpte dem.
Andra smycken har jag fått i gåva.
Minnen

Nu ska skatan sova!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar