torsdag 4 november 2010

Veckans snackis

Såg precis på kungens presskonferans.
Det är väl baksidan med att vara en person i rampljuset... att bli granskad i sömmarna.
Men jag kan inte låta bli att tycka lite synd om honom.
Eller rättare sagt, känna för honom.
Jag kan inte låta bli att tycka att det är rätt lågt av människor att försöka göra sig pengar på andra människors snedsteg.
Jag lägger ingen större värdering i vad han har gjort eller inte gjort.
Det spelar inte mig någon roll.
Men jag kan tänka mig att det är veckans snackis hos många och på många arbetsplatser.

Jag har haft en förhållandevis skön dag. Eller jag ska inte klaga. Jag har haft en rätt slapp dag egentligen.
Det beror ju på vad man jämför med, eller hur?
Så är det väl när det gäller allt.
Allt beror vad man jämför med.
Hade en lektion på förmiddagen sen åkte jag och tränade.
Sen roade jag mig med ett par timmars plugg inför tentan vi ska ha i ett dataprogram.
När jag väl kom hem och hade fått i mig mat blev det koma i soffan framför tvn.
Fattar inte vad det är med mig?!

Önskar mig lite energi, tack.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar