lördag 6 november 2010

Förälskad

Jaha.. Vad ska man absolut inte göra när man inte har några pengar?
Jo åka ut och glo i affärer.
Va gör jag? Jag åker ut och springer i affärer.
Och som alltid när man inte har pengar så hittar man alltid massor med kläder och saker man vill ha.
Vad blev jag förälskad i?

Puma BEANIE mössa 249:-


Har länge gått och varit sugen på en röd mössa. Och denna va crazy-snygg! ;)

WARP PLAIN HOOD 299:-

fast i en djupblå färg...
Syster-yster har denna och det går ju inte annat än att älska färgen.
Trist att jag inte hittade en bild på tröjan. Men den är tydligen slut på www.Stadium.se

NIKE STRAPPY TOP 399:-

AH! Sjukligt snyggt träningslinne med inbygd sportbh.

Nu ska jag fortsätta med det jag började med imorse.
Städa, slänga och packa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar