söndag 20 mars 2011

Okänd mark

Nu står jag på ny väg.. okänd mark.

Livet består av ständigt nya vägskäl och ibland måste du själv besluta
dig om vilken väg du ska gå.
Ibland väljer livet åt dig.
Nu står jag här idag på en ny väg. Jag står helt själv och det är en jävligt läskig känsla.
Övermäktig ibland och vissa stunder då jag önskar jag bara fick vända och gå tillbaka.
Men det varken ska jag eller kan jag.
Att tiden läker alla sår är en klyscha som gör mig förbannad.
Men ilskan gör även att jag tar mig igenom det här helvetet jag fått vara med om.
Jag önskar ingen, inte ens min värsta fiende det jag fått uppleva.
Svek och hjärtesorg borde ingen få uppleva.
From nu blir det en dag i taget och det kan bara bli bättre säger de kloka och visa.
Börjar packa min svarta låda som ska begravas långt in bland mina kartonger nere i källaren.
Nu röjer vi undan och gör plats för nya delar i mitt liv.



2 kommentarer:

  1. Det kommer går jätte bra vännen!
    Och jag lovar att gå brevid dig och hålla dig i handen när du behöver :o)

    Kramar dig hårt!

    SvaraRadera
  2. Det kommer gå så bra så! Älskar dig fina syster <3

    SvaraRadera