onsdag 23 mars 2011

Fina prylar

Okej, det här blir dagens sista blogginlägg. Men jag är bara tvungen att visa upp lite fler schyssta inredningsprylar jag hittat innan jag ska hoppa in i duschen för att sen krypa ner i den nybäddade sängen och kika i mina kataloger!
Hundhörn och kryss i massor kommer det att bli!

Så här blev mitt "nya" kök!
Tänk va mycket en liten förändring kan göra!




Jag har sett ett par soffbord någonstanns.. Nu minns jag inte vart.
Men borden är i plexiglas eller nån akrylplast och är transparanta.
Så om nån vet vad jag pratar om, tipsa mig!
Hittade bara detta på MUJI


Och när jag ändå var och sökte efter plexiglas hittade jag denna stol från http://www.ikea.se/
som heter Tobias och som bara är skitläcker!
Målet med min lägenhet är ju att få det lantligt men med en del moderna prylar.
Sen själklart en hel drös med saker jag fixat upp själv så ingen annan kan ha en likadan.

Det jag egentligen började söka efter var ett tidningsställ i plexiglas som jag önskar mig.
Men vart ska jag hitta detta?!

Gillar du som jag att tugga på Ahlgrens bilar?
Då kanske gillar att även ha den ståendes på borde i modell STOR!
Helt rätt i färg i alla fall om man ska följa modeoraklet.
Pastell
Kanske inget jag skulle köpa, men läcker var den!

Nu ska jag göra natten..
Puss på er fina!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar