onsdag 9 mars 2011

Bra medicinen

Bra medicinen efter en skitdålig dag är att få komma hem, köpa en pizza och sallad.
Sjunka ner i soffan och titta på tv, tända ljus, dricka en cola och sen starta lite musik och vara ta fram målarpenseln.
Denna gång blev det min spegel som stod på tur.
Hittade denna spegel för ett tag sen som jag bara var tvungen att köpa. Guld är väl kanske inte min favoritfärg men det är ju ett ynka problem.
Med med lite slip och puts, lite grundfärg och lite sprayfärg - antikvit så börjar den bli mer jag.
Tror jag måste öppna ett fönster då jag börjar bli lite snurrig av de kemiska gaserna från sprayburken ;)
Här kommer lite bilder.

Här kommer även ett litet smakprov på min engelska lilla byrå.
Den är inte klar än, men måste bara visa upp den härliga färgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar