söndag 6 mars 2011

Drummar av dagen

Drummade av dagen med en lång promenad i "vårsolen". Jag inbillade mig att det var vårsol och drog på mig solglasögonen och sög åt mig så mycket jag kunde.
Har varit en riktig hustomte idag. Kapat av persienner, storstädat badrummet, lagat 8 lunchlådor, putsat fönster m.m.
Hoppas på att hinna fortsätta måla på byrån imorgon.
Sen har jag fått en liten förfrågan om att skissa på en tatuering som jag ska försöka mig på under veckans gång.
Fasen vad ont jag har i rygg och nacke. Jag skulle behöva åka på spa en dag och få en helkroppsmassage. Det vore nåt!
Käka lite frukt, dricka lite jucie, bada, basta, massage, fixa naglarna ... ojoj

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Hitta din blogg... tjusig!
    Tänkte höra om du kunde ge all info om en BRAT till mej? Kläder, märken, boende, jobb, skola,resor, uteställen, mat, dryck m.m.m.m Såå mycke info som möjligt!
    Tacksam för svar :)
    Sara
    emmtil@hotmail.com

    SvaraRadera