onsdag 23 mars 2011

Fönstershopping

Måste hitta en butik som säljer lite större askar/kartonger!

Längtar även till jag hittat snickaren som vill bygga min bokhylla ;) eller till den dagen då jag hittar en bokhylla jag vill ha så jag får börja packa upp mina böcker.
Sprang in en sväng på bokhandeln och tjuvläste lite böcker.

Det här är en annan variant av bokhylla jag funderat på att sätta ihop, istället för en steghyllan.
Vad tror ni? En form av låd-hylla!

Förälskade mig i dessa kuddar från Hemtex som skulle bli fina i min soffa.

199 kr/st

Fina handdukar ska inhandlas i framtiden.


Sen gick jag vidare in på clas ohlsons för att köpa mig en liten såg till mitt persiennprojekt.
Snubblade över dessa på vägen till verktygsavdelningen - fina konsoller.

Kan bli riktigt snygg att hänga upp ett par konsoller i stål och på det lägga en planka i drivved eller varför inte en enkel vit planka/hylla.
Mitt emot sushin så låg en mysig inredningsbutik vars namn jag nu har glömt.
Men jag hittade mycket fint och om inte annat massor med inspiration.

Bokstäver i rostigt plåt!
Snyggt!
Men min tanke är att bygga ett jätte stort C som ska få hänga i köket på den stora tomma väggen. Ni som har sett ett avsnitt av Old Christine vet kanske hur jag menar..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar