onsdag 23 mars 2011

Lite nya tag

Idag tar jag lite nya tag. Efter en vända på stan och några kronor fattigare så har jag en lång lista med saker jag vill hinna göra idag.
Att springa runt bland butiker är ibland ren terapi.
Funkar skitbra!
Det får igång mina skapartankar och då mår jag ju alltid bra!

Rusade runt bland butikerna och insåg sen att det var långt förbi vanliga lunchtiden.
Vad är bättre plåster-på-såren-mat om inte sushi?!
(ja förutom flottig pizza eller pommes eller choklad...)
Testade sushi för första gången i denna stad.
Och det var länge sen jag åt sushi.. så riktigt gott var det!

Den var god men långt ifrån en 10 poängare.
Nu ska jag fixa ihop en present till en kollega som fyller år till helgen.
Samtidigt som jag slängt in lite kläder i tvättstugan.
Sen ska jag korta av mina persienner med min inhandlade såg. Kan själv!
Räcker tiden till ska jag även sätta upp persienner i de andra fönstrerna.
Har fått hem mina nya köksknoppar som jag ska montera fast.
Har en jätte fin bild i skallen jag skulle vilja börja skissa på..
Fick även hem ett gäng kataloger jag skulle vilja kika i...
Att sola stod även på önskelistan...
Mycket jag vill göra, men det är skönt.
Då har jag annat att tänka på.
Lite bilder kommer sen!
Men innan något av detta ska jag hoppa ner i mina nya mjukis puma brallor och sen blir det först en kopp te och mammas bullar!
<3

1 kommentar:

  1. Det verkar som att du haft en riktigt bra dag! Roligt att läsa, blev dock dödligt sugen på sushi efter detta inlägg. Gaaah!

    SvaraRadera