måndag 7 juni 2010

Tillbaka i huvudstaden

Nu har jag lämnat norr och är åter i Stockholm!
Känns ärligt talat väldigt konstigt.
Har gosat med min hund hela morgonen och ska nu försöka komma lite till rätta.
Ska packa upp alla kläder och saker, datorn ska få en plats och kameran ska plockas fram så jag kan ge er lite bilder framöver.
Fredagen blev en väldigt bra men ovanlig dag.
Efter tentan käkade sushi med Martin och David och Soffi kom och förgyllde lunchen.
Sen fick jag äran och nöjet att sitta med grabbarna på Allstar och dricka en öl och titta på tennis. Jätte tråkigt sport om du frågar mig.
Blev kompenserad för tristessen med en mango/blåbär glass.
Fick sen en grymt snygg scarf från Carlings för en 20:a tack vare Martin!
Ska lägga upp en bild sen, den är tok-snygg och kommer användas flitigt i sommar.
Sen åkte jag hem och packade.
Fick en smula panik när jag insåg att det skulle bli svårt att få med allt jag ville i min lilla opel corsa.
Men genom att vakumpacka kläderna i plastpåsar fick jag med allt och lite därtill.
Cykeln fick jag dessvärre lämna då avsaknade av en dragkrok var ett faktum.
Hemresan var som en dans på rosor. De vanlig 8 timmarna kändes som 4 tack vare sällskap av Erika. Vi pratade nästan konstant hela vägen ner och inte bara var det trevligt utan det blev dessutom billigare för oss båda! I like!
Det här som bara skulle bli ett kort inlägg... Jaja.
Nu ska jag intaga lite frukost, ut på promis och sen måste jag lösa att jag glömde ett viktigt papper i umeå som jag behöver i dagarna. Så jag fick kanske inte med precis allt...
Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar