torsdag 17 juni 2010

Brist på tid

Har börjat mitt sommarlov som består av att jobba....
Ja du hör ju själv hur kul det låter.
Att kalla det sommarlov är ju bara ett hån.
Jag kör 12 timmars pass och inser hur lite liv man får när man jobbar på det viset.
Det är lätt och gnälla över hur lite tid man har när man kommer hem efter 8 timmar på jobbet men jag tror man egentligen glömmer hur mycket man ändå hinner göra. För mig har det blivit tydligt nu när jag kliver upp kl 4 på morgonen och kommer hem 18:30 på kvällen.
Det blir att äta lite, duscha och sen lägga sig och sova.
Ja... du hör ju själv hur kul det låter.
Ibland glömmer man bort hur de små sakerna i livet som är helt vanliga oxå är helt underbara.
Ska göra mitt bästa att blogga så ofta jag kan och samtidigt njuta av livet små vardagliga stunder!
Bjuder på en av sommarens sköna låtar som gör en riktigt glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar