tisdag 1 juni 2010

Börjar bli dags

Nu börjar det närma sig. Snart är det fredag och terminens sista tenta ska skrivas.
Sen är det konstigt nog "sommarlov". Blir förvisso inte mycket till sommarlov då jag ska jobba hela sommaren. Men jag ska försöka göra det till en sån bra sommar det bara går!
Ska äta denna goda sallad när jag kommer hem, som jag älskar!

Ska göra mycket i sommar.. men det hinner jag inte skriva här just nu.

Vill det sig illa kanske jag måste plugga lite i sommar. Börjar inse att jag har rätt mycket att packa och fixa innan jag kan sätta mig i bilen och åka här i från.

Något jag inte ska göra i sommar är att färga håret mörkt....även fast så här på bild så var det rätt snyggt ändå!

Mia du är en raring du! Hoppas vi hinner ses innan jag åker hem!

1 kommentar:

  1. Du är en raring och jag är en smula ledsen att vi inte hann ses (om det nu var mig du menade)? :)

    SvaraRadera