torsdag 10 juni 2010

Helt ledig!

Så här började jag att packa den lilla opel corsan!
Att vakumpacka kläderna räddade mig kan jag säga!

Ibland ramlar man förbi saker som man bara måste fota!

Älskar detta lilla kryp så otroligt mycket!
Livsnjutare !
Utemöblerna ska oljas in och ställas fram.

Plastskivan ska förvandlas till en drivbänk.Älskar lupiner!
Ogräs, sa min PlasticDad.
I onsdagskväll grävde vi upp lite lupiner som ska planteras i trädgården.
Kommer bli kalas!
Åkte till en bekant och klippte lite skott från en växt. Klättervildvin!
De blir riktigt fina på hösten då löven förvandlas och blir knallröda!
I hinken har jag tagit lite skott från en marktäckare av Big Mama!
Någon form av palettblad.
En blandning av växter - Gott & Blandat!
Lavendel, tomatplantor, taklökar, dahlior och lite andra perenner!
Kul att Bauhause har erbjudanet:
Köp 5 säcker för 99 kr!
Vi köpte 6 säckar för 119 kr... dvs en säck kostar 20 kr.
Ja du kan ju räkna ut själv att man endast tjänar 20 öre per säck.
Ett fantastiskt erbjudande!
Molnigt idag men det gör ingenting, jag har massor att göra idag ändå.
Dags att sätta igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar