tisdag 5 juni 2012

Undo it

SÅ jävla less är jag just nu! Så less att jag kräks!
Att det ska krånglas i varenda jävla hörn och millimeter som går.
Livet kan vara enkelt om man vill.
Men då får man fasiken själv se till att det blir enkelt.
Hatar är ett starkt ord men det är nästintill befogat just nu, för jag ogillar så starkt människor som ska krångla till saker som hade kunnat vara så lätt.
Förmodligen sker det inte medvetet utan på grund av att självkänslan eller nåt annat omedvetet inombords törnar.
Men resultatet blir lik förbannat att det är krångligt.

LIVET ÄR ENKELT!!
Säg vad du känner, säg vad du tänker, gör det du vill göra, låt det vara högt i tak, ta inte illa upp av saker andra säger, haka inte upp dig på småsaker eller fel valda ord, skit i att tänka på hur den andra ska eventuellt ta det, säg vad du tänker och känner.
ENKELT!

Och den som säger att killar är enkla, den ljuger!

Näe fy fan så less jag är idag.
Och det borde jag inte vara, för jag har ju börjat leva igen!

Min nya fina retro cykel som jag införskaffade igår. Länge leve Blocket!

Och idag ska jag eventuellt få jobba med Tomas. Kan bli hur som helst om det blir så.
Men nu känns det lite bättre, nu har jag fått gnälla av mig lite. Pricken över i:et hade varit att få träna ur sig lite ilska. Men det hinnr jag inte idag.
Nu ska jag ägna resten av dagen åt att fokusera på sånt som får mig att må bra.
Den här sommaren ska endast bestå av positiva saker!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar