torsdag 7 juni 2012

Svunna drömmar

Ibland känns det som ingenting någonsin går min väg.
Svunna drömmar och svunna förhoppningar avlöser varandra..
Vissa dagar är bara tråkigare än andra helt enkelt.
Första lediga dagen på länge känns det som och ändå känner jag mig inte glad.
Kroppen värker just nu och det slår mig att jag inte suttit ner en enda gång idag.
Från att jag vaknade imorse har jag hållit igång, tills nu då jag satte mig i soffan och jag känner nu hur slut jag är. Just idag känns livet jävligt tråkigt.
Har burit och släpat och krånglat runt med prylar från butiken.
Men nu är det äntligen klart och jag känner en viss lättnad om än jag känner en viss sorg över andra saker.
Men jag är ju vuxen nu och jag vet att allt i livet inte blir som man önskat.
Jag hade t.ex önskat att jag just nu befann mig i ett annat land med varm kvällsluft och sandaler på fötterna.. inte hemma i en stökig lägenhet.
Men vad är väl en bal på slottet...




1 kommentar:

  1. Tänker på dig vännen....och saknar dig!
    Hoppas det känns bättre snart...

    Kram

    SvaraRadera