söndag 17 juni 2012

tummen upp, tummen ner

Vissa dagar älskar jag mitt jobb och andra dagar kan jag gott säga att jag hatar det.
Ikväll var en sån natt som jag älskade det!
Jobbet i sig är väl sällan en dans på rosor, det jag älskar är kollegorna, humorn, skratten, gemenskapen och allt runt omkring.
Sen är det roligt när man sakta men säkert börjar lära känna staden och lite människor som man hejar på medan man jobbar. Från att vara helt anonym så börjar det växa ut små rötter som fäster sig i staden.
Fick en riktigt go start på passet med en skön komplimang och jag avslutade passet på samma sätt.
Så inatt går jag och lägger mig med en riktigt skön känsla och dessutom så fick jag sluta i tid vilket nästan är kors i taket.
(Tänk på den du, att aldrig riktigt veta när du slutar och att var å varannan dag måste du jobba över okänt antal timmar.)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar